Ζυγοστάθμιση: πώς, πότε και γιατί

Έχετε οδηγήσει ποτέ το αυτοκίνητό σας σε υψηλές ταχύτητες και αισθανθήκατε το τιμόνι σας να «κοσκινίζει»; Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ισομερή κατανομή του βάρους στους 4 τροχούς. Για την εξισορρόπηση αυτής της κατάστασης, χρειαζόμαστε τη ζυγοστάθμιση/

 

Η ζυγοστάθμιση των τροχών είναι η διαδικασία εξισορρόπησης του βάρους ενός σετ ελαστικών και ζαντών, ώστε το αυτοκίνητο να ταξιδεύει ομοιόμορφα σε υψηλές ταχύτητες. Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι το βάρος κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλους τους τροχούς και τα ελαστικά του οχήματος. Εάν υπάρχει ακόμη και μικρή διαφορά στο βάρος στους τροχούς, θα προκαλέσει αρκετή δυναμική ώστε να δημιουργηθούν κραδασμοί και να δημιουργηθεί πρόβλημα ευστάθειας και ασφάλειας κατά την οδήγηση.

 

 

Πώς γίνεται η ζυγοστάθμιση;

 

Η ζυγοστάθμιση πρέπει να γίνεται μόνο από επαγγελματίες που διαθέτουν τον εξειδικευμένο εξοπλισμό. Κατά τη διαδικασία, γίνεται σύσφιξη του τροχού σε μια μηχανή ζυγοστάθμισης και εξετάζεται η λειτουργία του. Ειδικοί αισθητήρες ελέγχουν το προφίλ του ελαστικού και τη ζάντα. Αν εντοπιστεί ανισορροπία, μικρά αντίβαρα επισυνάπτονται στη ζάντα σε συγκεκριμένα σημεία. Αυτά εξασφαλίζουν ότι ο τροχός θα κυλά ομαλά.

 

 

Κάθε πότε πρέπει να γίνεται ζυγοστάθμιση;

 

Οπωσδήποτε κάθε φορά που αλλάζουμε ή επισκευάζουμε τα ελαστικά μας. Επίσης, μπορεί να γίνει και κατά το σέρβις του αυτοκινήτου, αν αυτό κριθεί απαραίτητο από το συνεργείο ή αν έχετε παρατηρήσει «τρέμουλο» στο τιμόνι κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Εμπιστευθείτε μας!

 

Στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας Αφοι Μαγγόλη, το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό μας, χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, δημιουργεί συνθήκες πραγματικής οδήγησης. Έτσι, εντοπίζονται και διορθώνονται όλα τα σημεία που έχουν πραγματικά πρόβλημα.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *